The official forum of the 4-8Nation. 26342 posts and counting!
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 ~NAME SOMETHING YOU HATE~

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Next
AuthorMessage
death_unites_us
The Founder of 4-8
The Founder of 4-8


Posts : 4217
Join date : 2009-06-13
Age : 24
Location : Ohio

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Sun Dec 13, 2009 8:49 pm

Spray wrote:
i hate songs that say the samething over and over again like the song "poker face" by "ladygaga"

I love you

_________________
~4getthe h8rs~
And then, we'll soar. It doesn't matter what you've done, what I've done, what has happened and what is about to happen. I know, it hurts. But the truth is, I don't care anymore. I don't care because I have something far more important to care about now. I have you, and you are everything I'll ever need and ever wanted. So, we'll leave that all behind, we'll make our own destiny, together, and then, we'll soar.
Back to top Go down
http://www.youtube.com/user/death7unites7us
wilzoe
4-8Fan
4-8Fan


Posts : 1593
Join date : 2009-09-14
Age : 20
Location : ~4-8 Died on Me

PostSubject: What i hate ......   Sun Dec 13, 2009 9:12 pm

The noobs that shoot there gun and bring lots of attension to u and other espically is u are about to beat your high killsteak Mad Mad
Back to top Go down
http://www.youtube.com/user/TehWilzoe
Spray
4-8Member
4-8Member


Posts : 291
Join date : 2009-11-15
Age : 21
Location : New York

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Sun Dec 13, 2009 9:32 pm

death_unites_us wrote:
Spray wrote:
i hate songs that say the samething over and over again like the song "poker face" by "ladygaga"

I love you

i love you too
Back to top Go down
http://www.fixyourrates.org
Spray
4-8Member
4-8Member


Posts : 291
Join date : 2009-11-15
Age : 21
Location : New York

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Mon Dec 14, 2009 7:49 pm

I hate the h8ers that are like post mean comments on my videos for an example " Imahater21 - YOU SUCK FAGGET" but then again there are good haters for an example "goodhater - Hey man loved your video but i was disappointed cuz you kept saying "and" alot"

but not to brag but i never got any bad comments *yet* lol..
Back to top Go down
http://www.fixyourrates.org
Bloodharbringer
You will make this my new veteran comment
You will make this my new veteran comment


Posts : 2512
Join date : 2009-11-02
Age : 22
Location : I'm Everywhere!

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Tue Dec 15, 2009 8:24 am

Spray wrote:
I hate the h8ers that are like post mean comments on my videos for an example " Imahater21 - YOU SUCK FAGGET" but then again there are good haters for an example "goodhater - Hey man loved your video but i was disappointed cuz you kept saying "and" alot"

but not to brag but i never got any bad comments *yet* lol..

yeah that suxx lol ^^

I hate death_unites_us for living in america Razz


Last edited by Bloodharbringer on Thu Dec 17, 2009 7:05 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
Spray
4-8Member
4-8Member


Posts : 291
Join date : 2009-11-15
Age : 21
Location : New York

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Tue Dec 15, 2009 5:28 pm

Bloodharbringer wrote:
Spray wrote:
I hate the h8ers that are like post mean comments on my videos for an example " Imahater21 - YOU SUCK FAGGET" but then again there are good haters for an example "goodhater - Hey man loved your video but i was disappointed cuz you kept saying "and" alot"

but not to brag but i never got any bad comments *yet* lol..

yeah that suxx lol ^^

I hate death(_unites_us) for living in america Razz

lol whyyy...i want to live in canada tim hortons ftw
Back to top Go down
http://www.fixyourrates.org
Bloodharbringer
You will make this my new veteran comment
You will make this my new veteran comment


Posts : 2512
Join date : 2009-11-02
Age : 22
Location : I'm Everywhere!

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Wed Dec 16, 2009 7:54 am

Spray wrote:
Bloodharbringer wrote:
Spray wrote:
I hate the h8ers that are like post mean comments on my videos for an example " Imahater21 - YOU SUCK FAGGET" but then again there are good haters for an example "goodhater - Hey man loved your video but i was disappointed cuz you kept saying "and" alot"

but not to brag but i never got any bad comments *yet* lol..

yeah that suxx lol ^^

I hate death(_unites_us) for living in america Razz

lol whyyy...i want to live in canada tim hortons ftw

cos i live in belgium and he's allways online at 3 in the morning lol ^^
except when he's well early then i can catch him at 19:00 sometimes.
Back to top Go down
death_unites_us
The Founder of 4-8
The Founder of 4-8


Posts : 4217
Join date : 2009-06-13
Age : 24
Location : Ohio

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Wed Dec 16, 2009 10:25 pm

Bloodharbringer wrote:
I hate death(_unites_us) for living in america Razz

I hate people who put () in my name for no reason.

_________________
~4getthe h8rs~
And then, we'll soar. It doesn't matter what you've done, what I've done, what has happened and what is about to happen. I know, it hurts. But the truth is, I don't care anymore. I don't care because I have something far more important to care about now. I have you, and you are everything I'll ever need and ever wanted. So, we'll leave that all behind, we'll make our own destiny, together, and then, we'll soar.
Back to top Go down
http://www.youtube.com/user/death7unites7us
Spray
4-8Member
4-8Member


Posts : 291
Join date : 2009-11-15
Age : 21
Location : New York

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Wed Dec 16, 2009 11:27 pm

death_unites_us wrote:
Bloodharbringer wrote:
I hate death(_unites_us) for living in america Razz

I hate people who put () in my name for no reason.
LLOLOLOLOL

I hate when people don't finish they're sentence.
Back to top Go down
http://www.fixyourrates.org
Bloodharbringer
You will make this my new veteran comment
You will make this my new veteran comment


Posts : 2512
Join date : 2009-11-02
Age : 22
Location : I'm Everywhere!

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Thu Dec 17, 2009 7:05 am

Spray wrote:
death_unites_us wrote:
Bloodharbringer wrote:
I hate death(_unites_us) for living in america Razz

I hate people who put () in my name for no reason.
LLOLOLOLOL

I hate when people don't finish they're sentence.

I hate people who say that they hate people who dont finish their sentence whilst all sentences are finished.
whut?
Back to top Go down
Spray
4-8Member
4-8Member


Posts : 291
Join date : 2009-11-15
Age : 21
Location : New York

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Thu Dec 17, 2009 5:18 pm

Bloodharbringer wrote:
Spray wrote:
death_unites_us wrote:
Bloodharbringer wrote:
I hate death(_unites_us) for living in america Razz

I hate people who put () in my name for no reason.
LLOLOLOLOL

I hate when people don't finish they're sentence.

I hate people who say that they hate people who dont finish their sentence whilst all sentences are finished.
whut?

not all
Back to top Go down
http://www.fixyourrates.org
Spray
4-8Member
4-8Member


Posts : 291
Join date : 2009-11-15
Age : 21
Location : New York

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Thu Dec 17, 2009 5:26 pm

I hate mondays..
Back to top Go down
http://www.fixyourrates.org
Bloodharbringer
You will make this my new veteran comment
You will make this my new veteran comment


Posts : 2512
Join date : 2009-11-02
Age : 22
Location : I'm Everywhere!

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Fri Dec 18, 2009 7:48 am

Spray wrote:
Bloodharbringer wrote:
Spray wrote:
death_unites_us wrote:
Bloodharbringer wrote:
I hate death(_unites_us) for living in america Razz

I hate people who put () in my name for no reason.
LLOLOLOLOL

I hate when people don't finish they're sentence.

I hate people who say that they hate people who dont finish their sentence whilst all sentences are finished.
whut?

not all

ye but who didn't finish theyre sentence? i'm curry-ous.
Back to top Go down
Spray
4-8Member
4-8Member


Posts : 291
Join date : 2009-11-15
Age : 21
Location : New York

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Fri Dec 18, 2009 5:29 pm

just like some of my friends and teachers from school..also some like people from youtube
Back to top Go down
http://www.fixyourrates.org
death_unites_us
The Founder of 4-8
The Founder of 4-8


Posts : 4217
Join date : 2009-06-13
Age : 24
Location : Ohio

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Wed Dec 23, 2009 1:35 am

You know what I hate? STUPID *censored* YOUTUBERS WHO PICK OUT THE ONE DAMN WRONG THING WITH MY MOTHER *censored* VIDEOS AND DECIDES THE ENTIRE VIDEO IS BULLSHIT BECAUSE OF ONE LITTLE TINY *censored* DETAIL I LEFT OUT ON PURPOSE BECAUSE I DIDN'T GIVE A *censored* IN THE FIRST PLACE

Today some little *censored* said 1 vs 100 ep 2 was "idiotic" because one of the C4's was placed by a member on our team, so there was a "suicide" death count when the C4 went off. WELL NO *censored* *censored* WHAT WAS I SUPPOSED TO DO HAVE *censored* ALIENS PLANT THE C4!? WHAT IN THE HOLY NAME OF FROSTED FLAKES DOES THAT HAVE TO DO WITH THE DAMN MOVIE, HOLY *censored* IF I COULD I'D TEAR THE LITTLE KID'S EYEBALLS OUT

_________________
~4getthe h8rs~
And then, we'll soar. It doesn't matter what you've done, what I've done, what has happened and what is about to happen. I know, it hurts. But the truth is, I don't care anymore. I don't care because I have something far more important to care about now. I have you, and you are everything I'll ever need and ever wanted. So, we'll leave that all behind, we'll make our own destiny, together, and then, we'll soar.
Back to top Go down
http://www.youtube.com/user/death7unites7us
Bloodharbringer
You will make this my new veteran comment
You will make this my new veteran comment


Posts : 2512
Join date : 2009-11-02
Age : 22
Location : I'm Everywhere!

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Wed Dec 23, 2009 7:47 am

death_unites_us wrote:
You know what I hate? STUPID *censored* YOUTUBERS WHO PICK OUT THE ONE DAMN WRONG THING WITH MY MOTHER *censored* VIDEOS AND DECIDES THE ENTIRE VIDEO IS BULLSHIT BECAUSE OF ONE LITTLE TINY *censored* DETAIL I LEFT OUT ON PURPOSE BECAUSE I DIDN'T GIVE A *censored* IN THE FIRST PLACE

Today some little *censored* said 1 vs 100 ep 2 was "idiotic" because one of the C4's was placed by a member on our team, so there was a "suicide" death count when the C4 went off. WELL NO *censored* *censored* WHAT WAS I SUPPOSED TO DO HAVE *censored* ALIENS PLANT THE C4!? WHAT IN THE HOLY NAME OF FROSTED FLAKES DOES THAT HAVE TO DO WITH THE DAMN MOVIE, HOLY *censored* IF I COULD I'D TEAR THE LITTLE KID'S EYEBALLS OUT

i hate them too!

i also hate bananas.
Back to top Go down
Spray
4-8Member
4-8Member


Posts : 291
Join date : 2009-11-15
Age : 21
Location : New York

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Wed Dec 23, 2009 12:29 pm

death_unites_us wrote:
You know what I hate? STUPID *censored* YOUTUBERS WHO PICK OUT THE ONE DAMN WRONG THING WITH MY MOTHER *censored* VIDEOS AND DECIDES THE ENTIRE VIDEO IS BULLSHIT BECAUSE OF ONE LITTLE TINY *censored* DETAIL I LEFT OUT ON PURPOSE BECAUSE I DIDN'T GIVE A *censored* IN THE FIRST PLACE

Today some little *censored* said 1 vs 100 ep 2 was "idiotic" because one of the C4's was placed by a member on our team, so there was a "suicide" death count when the C4 went off. WELL NO *censored* *censored* WHAT WAS I SUPPOSED TO DO HAVE *censored* ALIENS PLANT THE C4!? WHAT IN THE HOLY NAME OF FROSTED FLAKES DOES THAT HAVE TO DO WITH THE DAMN MOVIE, HOLY *censored* IF I COULD I'D TEAR THE LITTLE KID'S EYEBALLS OUT

LLOL that made me giggle.
I hate when my brother eats all of the cookies in my house.
Back to top Go down
http://www.fixyourrates.org
wilzoe
4-8Fan
4-8Fan


Posts : 1593
Join date : 2009-09-14
Age : 20
Location : ~4-8 Died on Me

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Sun Jan 24, 2010 8:56 pm

oh jeez spray tell me about it damn bro's and sisters eat the cookies Evil or Very Mad
Back to top Go down
http://www.youtube.com/user/TehWilzoe
death_unites_us
The Founder of 4-8
The Founder of 4-8


Posts : 4217
Join date : 2009-06-13
Age : 24
Location : Ohio

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Tue Jan 26, 2010 6:12 pm

You know what I hate?

People who decide something is the best thing to everybody ever, and insist that it is.

Girl: This song is the best song ever.

Me: It's pretty good, I like it.

Girl: No, this really is THE best song EVER.

Me: Yeah, I know, it is a really good song.

Girl: No, I don't think you understand, there is no song that is better than this song. It's the best. Really.

Me: No, your sister is the best. Oh, we aren't talking about sex, are we...?

_________________
~4getthe h8rs~
And then, we'll soar. It doesn't matter what you've done, what I've done, what has happened and what is about to happen. I know, it hurts. But the truth is, I don't care anymore. I don't care because I have something far more important to care about now. I have you, and you are everything I'll ever need and ever wanted. So, we'll leave that all behind, we'll make our own destiny, together, and then, we'll soar.
Back to top Go down
http://www.youtube.com/user/death7unites7us
Bloodharbringer
You will make this my new veteran comment
You will make this my new veteran comment


Posts : 2512
Join date : 2009-11-02
Age : 22
Location : I'm Everywhere!

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Wed Jan 27, 2010 7:30 am

death_unites_us wrote:
You know what I hate?

People who decide something is the best thing to everybody ever, and insist that it is.

Girl: This song is the best song ever.

Me: It's pretty good, I like it.

Girl: No, this really is THE best song EVER.

Me: Yeah, I know, it is a really good song.

Girl: No, I don't think you understand, there is no song that is better than this song. It's the best. Really.

Me: No, your sister is the best. Oh, we aren't talking about sex, are we...?

haha! i lol'd that was epic Very Happy

i hate people who get a 300 euro gift, then they start moaning that they didn't want that (Grrrrr) >:C
Back to top Go down
death_unites_us
The Founder of 4-8
The Founder of 4-8


Posts : 4217
Join date : 2009-06-13
Age : 24
Location : Ohio

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Fri Jan 29, 2010 1:06 am

You know what I hate?

When you are Instant Messaging somebody, and they say i gtg, but they leave before you can say bye. WTF

Me (7:31:10): So yeah, I was thinking maybe later we could do something.

Girl (7:32:20): Yeah totally, I would like that.

Girl (7:32:40): Oh i gtg so i'll talk to you tomorrow at like 2? Okay cool can't wait bye!

Girl signed off at (7:32:41)

Me (7:33:01): *censored*! I'm not going to be here at 2!!!

Girl signed on at (7:34:30)

Girl (7:34:31): Oh yeah btw if I get on at 2 and you aren't here I'm ripping your balls off. Bye now! :3

Girl signed off at (7:34:32)

Me (7:34:33): Fish Paste.

_________________
~4getthe h8rs~
And then, we'll soar. It doesn't matter what you've done, what I've done, what has happened and what is about to happen. I know, it hurts. But the truth is, I don't care anymore. I don't care because I have something far more important to care about now. I have you, and you are everything I'll ever need and ever wanted. So, we'll leave that all behind, we'll make our own destiny, together, and then, we'll soar.
Back to top Go down
http://www.youtube.com/user/death7unites7us
Bloodharbringer
You will make this my new veteran comment
You will make this my new veteran comment


Posts : 2512
Join date : 2009-11-02
Age : 22
Location : I'm Everywhere!

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Fri Jan 29, 2010 8:20 am

oh lol death that was amazing, i totally know what you're going through xD

i hate kids on mw2 who start bragging that they've had 17 nukes, then while i say that they're addicted they call me gay lol.

it makes me laugh WTFBBQ:D^^~~~ epically, but they're still irritating and i hate them cos they have high-pitched voices.
time for me to make a topic about that.
Back to top Go down
Spray
4-8Member
4-8Member


Posts : 291
Join date : 2009-11-15
Age : 21
Location : New York

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Fri Jan 29, 2010 7:46 pm

death_unites_us wrote:
You know what I hate?

When you are Instant Messaging somebody, and they say i gtg, but they leave before you can say bye. WTF

Me (7:31:10): So yeah, I was thinking maybe later we could do something.

Girl (7:32:20): Yeah totally, I would like that.

Girl (7:32:40): Oh i gtg so i'll talk to you tomorrow at like 2? Okay cool can't wait bye!

Girl signed off at (7:32:41)

Me (7:33:01): *censored*! I'm not going to be here at 2!!!

Girl signed on at (7:34:30)

Girl (7:34:31): Oh yeah btw if I get on at 2 and you aren't here I'm ripping your balls off. Bye now! :3

Girl signed off at (7:34:32)

Me (7:34:33): Fish Paste.

yes,yes i know how u feel
Back to top Go down
http://www.fixyourrates.org
Saint570
"AKA Screen Name"



Posts : 3403
Join date : 2009-08-29
Age : 20
Location : 4-8Forums

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Mon Feb 01, 2010 1:33 pm

when my biscuit falls in my tea D=
Back to top Go down
Spray
4-8Member
4-8Member


Posts : 291
Join date : 2009-11-15
Age : 21
Location : New York

PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Mon Feb 01, 2010 10:42 pm

Saint570 wrote:
when my biscuit falls in my tea D=
I Giggled
Back to top Go down
http://www.fixyourrates.org
Sponsored content




PostSubject: Re: ~NAME SOMETHING YOU HATE~   Today at 5:29 am

Back to top Go down
 
~NAME SOMETHING YOU HATE~
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 14Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Next
 Similar topics
-
» Pitchforkers Show How Much They Hate Madeleine McCann
» The 'I hate Akanishi Jin' thread
» The "I Dislike Nagasawa Masami" Thread
» Platinum Games, SEGA & Nintendo Bombarded With Hate Mail Over WiiU Exclusive Bayonetta 2
» Pre-Migraine rage/anger, suggestions

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: 4-8General :: General Chat-
Jump to: